23. května 2016

Předpeklí žije

Příspěvek pro ty, co si myslí, že se se na to Mordessin vykašlal.  Nikdy! (Přesněji, momentálně ne. Jednou ta doba příjde.)
Nebylo dne, kdy jsem na Předpeklí nemyslel.
 Je připraveno spousta článků,  kterým ještě chybí korektura. Jedná se, ať už o čirou nenávist či totálně politicky nekorektní zápisy. Web hodlá směřovat ale jiným směrem než se zdá.  Nejedná se jen o pouhý popis neblahé situace.

Psát na takovýto svobodný web je problém, protože nevíte jací lidi ho navštěvují. Kde se berou ?
 Web jedná o jediné objektivní pravdě, která existuje. Využívá pro to prvky sociologie a psychologie. Ať už jde o čerpání z cizích článků, je to celkem jedno. Nejde o osobní uspokojení ale o předání pravdy dál - lidem co žijí ve lži. 

Při této situaci, mě překvapila docela dobrá návštěvnost blogu (chtěl jsem říct, webu). Klíčová slova jsou silnější, než jsem si myslel. Jak už je psáno výše, konec května nebude slabý. Článků bude dost, protože také bylo spoustu času je vymyslet. Kvalita > Kvantita.

Bude mi ctí, vás dále provádět na tomto webu. Seznamovat vás s různýma schýzama tohoto světa. Peklo je mrtvé! Ať žije Předpeklí!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pro koho to vlastně píšeš a jaké je tvá motivace?